Kūrybinės dirbtuvės

Metafora „Jūros periodo parkas“ į vadybą atkeliavo iš žymaus Steveno Spielbergo filmo. Pamenate, Jūros periodo parkas žlugo dėl vienos paprastos priežasties – aukštesniojo lygmens vadovai manė, kad nuoseklus planavimas ir agresyvus marketingas atneš milžinišką sėkmę. O kaip viskas baigėsi? 

Verslas keičiasi. Keičiasi prekės ženklai ir logotipai, marketingo vizija ir storytellingas, tačiau ar šie pokyčiai persmelkia visus organizacijos lygmenis? Galbūt kai kurie pokyčiai taip ir liko tik marketingo strategijoje, o Jūsų verslas virto „Jūros periodo parku“.

Ar nėra taip, kad mūsų pardavėjai ligi šiol naudoja tuos pačius pardavimų pasiūlymus kaip ir prieš metus, dvejus, trejus, ar net penkerius?

„Jūros periodo parkas“ – tai kūrybinės dirbtuvės, kurias veda profesionalūs savo srities konsultantai Lauras Balaiša ir/arba Tomas Staniulis.

 

Prieš kūrybinės dirbtuves

 

  • Atliekama Jūsų marketingo medžiagos analizę;
  • Parengiama ugdymo programą;
  • Adaptuojamos praktines užduotys.

 

Programos tikslas:

 

  • Sukurti veiksmingą poveikio išorės klientui algoritmą (poveikio laipteliai);
  • Parodyti, kaip daromos mąstymo klaidos, kas daro įtaką sprendimų priėmimo efektyvumui;
  • Numatyti tinkamus taktinius veiksmus kiekvienam algoritmo etapui;
  • Parengti komunikacijos turinį, užtikrinantį norimų tikslų pasiekimą;
  • Formuoti reikiamus komunikacinius įgūdžius.

 

Poveikio klientui dėsningumai:

Dalyviai supažindinami su šiais poveikio darymo įrankiais:

 

  • Poveikio klientui laipteliai (įtakos darymo technika ,,FootInTheDoor“);
  • Verslo klientų poreikių žemėlapis;
  • Pirkimo / pardavimo psichologinis procesas;
  • Įtakos darymo technikos;
  • Sandorio užbaigimo technikos;

 

Praktinės užduotys: interaktyvi paskaita, dalyvių atvejų analizė, esamo pardavimų algoritmo auditas.

Pardavimų (ar kitos išorinės komunikacijos) algoritmo sudarymas:

 

  • Kuriuose poveikio laipteliuose šiuo metu stringame? (nepasiekiame kito žingsnio);
  • Kokių kliento reakcijų sulaukiame? (žodinių ir emocinių);
  • Korekcinių priemonių sudarymas, algoritmo tobulinimas

 

Praktinės užduotys: kūrybinės algoritmo tobulinimo užduotys, praktinės įgūdžių formavimo užduotys.


Dalyvių namų darbų užduotys:

  • Dalyviai, pagal sutartą grafiką, išbando naują pardavimų algoritmą darbo vietoje (trukmė: 2-3 savaitės);
  • Dalyviai gauna konsultacijas ir grįžtamąjį ryšį iš ekspertų*.

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Monika Savilionytė UAB "Person Premier" projektų vadovė,

Tel.    +370 5 264 73 88;
Mob. +370 6 993 51 09
Faks.  +370 5 264 73 87; 
El. p. monika@personpremier.lt;

2017-09-18
< Atgal į sąrašą